28.7.14

İstanbul mu o?

Sonra şu şarkıyı dinleyip kendime bu şarkıyı dinlediğim için teşekkür ettim. Cümleye "sonra" ile başlamamın nedeni de malum. Daha öncesinde bi olay oldu şapşal şey! Iyş. Aslında bi gün öncesinde. Ben kursağımda kalakalan sevinci doğru düzgün kimselere diyemedim. Yarın sabah ofise gitmeyecek olduğumu kavradığım son 2 saatte, yarının nasıl olur da bayramın ilk günü olduğunu hiç düşünmek istemedim. Çünkü mümkün görünmüyordu. Hala görünmüyor. Nasıl bayram gelmiş olabilir? Başak ile nasıl buluşmuş olabilirim? Bunu bilmiyorsun sevgili Td. Evet! Başak'la buluştuk. Tahmin ettiğimden de tatlış bir insan evladı. Senin deyişinle adeta bir pamuk şeker! Ben ona içimden taşan duyguları gösteremedim tabi bilirsin benim o hallerimi. Hepsini bir sonrakine saklıyorum. Eh bi de ev arkadaşlarımı memleketimizin yeşilleri içinden seçiyor olmam meselesi var. Bu herşeyden öte bir tesadüf! Bak, ben de şimdi farkettim. Şaka maka İstanbul'a taşınıyor olma gerçeğiyle de örtüşen bi takım olaylar bikaç heves kırıntısı  da mevcut. Kursu nerden baksan 1 aylığına ihmal edişimin ardından toparlayamamaktan kaynaklanan korkularım. Bi de hala olaya alışamamış halim var. Bazı bazı aklıma geldiğinde oha oha oha falan oluyorum. Haydi hepbirlikte. Oha oha oha.

Yapın hadi nolur bana bi kariyer planı yapın dedim dedim de noldu? Yaptınız mı allahsızlar? Ben hepinizden güzel yabdım! Toto yükselişinde geri sayım başladı. 
10.. 9.. 8.. 

Wham - Wake me up before you go go

Aman aallaaaaam şimdi de La Isla Bonita çalıyor ve ben yattığım yerde kırıtıyorum. An itibaariyle ellerimi serbest bırakıyorum!


1 yorum: