17.1.16

orta ocak

Dedim sanat dedim,
Nedir ablacım dedim.
Aramızda lafı mı olur sanatın, kamusalın
Senin kamusalın benim kamusalım dedim.
 
Dedim teyzecim nasılsın dedim,
Açtın mı kulaklarını yumdun mu gözünü dedim.
Aramızda hiç lafı mı olur,
Senin kalbin benim gözüm dedim.

 
Mavi gülümü defterin arasına tıkıştırdıktan, arka arkaya 3 galeri gezdikten sonra da atladım uçağa, dooğru memlekete! Bir buhrandan çıkmış yolda uyumayı planlarken yanımdaki güzel adamın trollemelerine güldüm, uyuyamadım tabi. Beni almaya gelen miniminnoş bir minik insan var çok yumiyuş. Onunla hopitika oynadık. Ertesi gün de Kostek! Ya bu çok inanılası bir şey değil ama inanın. Kostek ya. Hay allah. Beni de derin düşüncelere sevk etti. Bi güzel kalabalık kalabalık eğleştiğimiz kadar da yorulduk. Uzun süredir uyuyakalmamışım yani. Yoğun haftasonumu kurumaya bıraktığım az yoğurulmuş seramiklerimle bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder