3.1.18

hey you!

Selam sana 2018!
Selam sana uzunca bir süredir ihmal ettiğim canım blogum!

Bir de baktım en son mayıs ayında bir şey postlamışım. Aradan geçmiş 7 ay.
Postu oluşturmaya başlayalı aradan geçen yarım saati dee hesaba katacak olursak, gerçekten büyük zaman. Bu zaman aralığında neler değişti neler oldu diye (en azından sonra okuduğumda hatırlamak için) bişiler yazmak isterdim ama sanırım yapamıcam.

Ama şey yapabilirim sanırım 2017'de neler yapmadım? Belki buradan yola çıkarak 2018'de yapmak istediklerim hatta mini bir de to do list oluştursak fena mı!

NOT DONE LIST
-Bisikletimi tamir ettirmedim, hiç bisiklete binmedim!
-Eve 5 dk mesafedeki küçükyalı sahilde sabah ya da akşam yürüyüşe çıkmadım.
-Tezimi resmen unuttum. Hakkında makale yazmaya resmen tenezzül etmedim.
-Goodreads 25 kitap challenge'ını tamamlayamadım. 23'le seneyi kapattım.
-Seramik kursuna başlamadım. Hala seramik pişirmedim.
-Düzenli spor yapmadım, düzenli ve sağlıklı beslenmedim.
-Hala turistik İstanbul gezisi yapmadım
-Kodlama, web tasarım öğrenmedim.
-Yarışma projesi yapmadım.

Aklıma geldikçe editlenecek bir liste oluştu burada.
Şimdilik kısa bir selamlamayla yetineyim. Az kitap okuyup uyuyayım.




1 yorum:

  1. o listede benim de yapamadığım bir madde mevcut :( seramik kursu maddesi. araştırdım, hatta bir yer öğrendim ama arayıp bilgi almaya dahi üşendim. buna bir çare bulmam şart.

    YanıtlaSil